Image default
Ez vicc?

Mi a marketing?


Látok egy fantasztikus férfit egy partyn. Odamegyek hozzá és azt mondom: “Fantasztikus vagyok az ágyban”.

Ez a Direct Marketing.

Látok egy fantasztikus férfit egy partyn. Odamegyek hozzá és megszerzem a telefonszámát. Másnap felhívom és azt mondom: “Szia, fantasztikus vagyok az ágyban”.

Ez a Telemarketing.

Barátaimmal vagyok egy partyn és meglátok egy fantasztikus férfit. Egyik barátnőm odamegy hozzá és rám mutatva így szól: “Ő fantasztikus az ágyban”.

Ez a Reklám.

Beülök az autómba, lassan hajtok a városban és a nyitott ablakon át minden járókelőnek odakiáltom: “Fantasztikus vagyok az ágyban!”

Ez a Spam (kéretlen reklám).

Látok egy fantasztikus férfit egy partyn. Felállok, megigazítom a blúzom, odamegyek hozzá és töltök neki egy italt. Adok neki tüzet, amikor látom, hogy nem találja az öngyújtóját. Felajánlom, hogy hazaviszem, mert a közelében lakom, majd ezt mondom: “Mellesleg, fantasztikus vagyok az ágyban”.

Ez Public Relations (PR).


ÉS MOST KÖVETKEZIK A LÉNYEG!


Látok egy fantasztikus férfit egy partyn. Odajön hozzám és így szól: “Hallom, fantasztikus vagy az ágyban”.

Ez a Brand Recognition (Márkafelismerés).

És ha az aktus után azt mondja: “Hááát tényleg fantasztikus vagy az ágyban!”

Akkor az a vásárlói elégedettség.


ÉS HA ELVESZ FELESÉGÜL, AKKOR AZ A “MÁRKAHŰSÉG!”


Rajzok: © Szmodis Imre



 

Related posts

Üzleti siker

Szólj hozzá

Ez a weboldal cookie-kat használ a felhasználói élmény javítására. ELFOGADOM Olvass többet >>