Image default
Az eladás művészete

Figyelemfelkeltés! – kreatív eszközökkel

Marketing Summit 2018. Dr. Papp-Váry Árpád, a Budapesti Metropolitan Egyetem dékánja, illetve a Magyar Marketing Szövetség alelnöke az alábbi pontokban foglalta össze, milyen változások várhatók a marketing trendekben és mire fókuszáljunk.

2019-ben várhatóan erősödő vagy visszatérő marketing trendekre számíthatunk, a 3 legfontosabb:

  • A Big Data és minden további adatelemzés fontossága, ami megvalósulhat a cégek belső adatainak elemzésével és egyéb külső adatok elemzése által.
  • A másik, ami nagy kihívást jelent, különösen nagy cégek esetén, hogy miképp lehet elkerülni az elaprózódást. Jelenleg, ha van egy nagy célcsoport, azt egyre kisebb és kisebb szegmensekre bontják, próbálják őket elérni mikromédiumokon keresztül, de sokszor lehet, hogy hatékonyabb valami olyan nagyobb üzenetet átadni, amiben minden egyes szegmens ráismer saját magára.
  • A harmadik pedig a figyelemfelkeltés problémája. Mint márkának, egyre nehezebb az emberek figyelmét magunkra vonni. Kreatív, izgalmas eszközökre van szükség. Úgyhogy ugyanúgy, ahogyan eddig, a kreativitás 2019-ben is egy kiemelt dolog lesz.

Egyszerre kell a koncepcióra és az eszközre is fókuszálni. Az alábbi lépések ajánlottak:

  • reklámfelületet meglátni bármiben,
  • beépíteni a tervezésbe,
  • felmérni, melyik célcsoport tagjaira lehet és milyen módon adaptálni azt.
Megnézem videón a teljes interjút

 

Related posts

A Google ismét újít – Haladsz vele, vagy lemaradsz?

NYERESÉG ÉS ÜZLET Magazin

Adatelemzés és marketing automatizáció

NYERESÉG ÉS ÜZLET Magazin

“Hogyan ne haljunk éhen a svédasztal mellett?”

NYERESÉG ÉS ÜZLET magazin

Szólj hozzá

Ez a weboldal cookie-kat használ a felhasználói élmény javítására. ELFOGADOM Olvass többet >>