Image default
Ingatlan tippek

Gyorsan eladod a lakásod? – A hirdetés szövege

Mire figyelsz, amikor megírod az eladni kívánt ház vagy lakást hirdetésének szövegét? Beleteszed a legfontosabb infókat? Inkább az érzelmekre akarsz hatni? Elhallgatsz dolgokat? Kiemelsz előnyöket?

Mindegyik megoldásnak megvan a maga célcsoportja. Nem vagyunk egyformák. A legfontosabb információkat azonban ne hagyd ki, mert ezek nélkül nem releváns a hirdetés. Ezek a következők:

  • Hol van az ingatlan? (Település, azon belül melyik rész.)
  • Mekkora az ingatlan mérete? (Négyzetméter.)
  • Mennyibe kerül? (Alapvető.)
  • Milyen a fekvése?
  • Amennyiben lakásról van szó, hányadik emelet, és hány emeletes az épület.
  • Elérhetőség, melyen elér az érdeklődő.
  • És mindenképp csatolj egy alaprajzot, melyen látszanak az arányok.

A következő adatokról is tehetsz említést, mert szintén fontosak, de nem annyira elengedhetetlenek, mint az előbbiek:

  • Miből épült?
  • Milyen az ingatlan fűtése?
  • Van-e tároló, garázs és lift?
  • Van-e erkély, terasz?
  • Milyen a kilátás?
  • Milyen a közlekedés, milyen objektumok találhatók a közelben?
  • Általában mennyi a rezsi, a közös költség?
  • Szorul-e valami felújításra?

A szöveg legyen tömör és rövid, de teljes. Nem kell regényt írni, és valójában hangulati elemekre sincs szükség pont azért, mert nem vagyunk egyformák. Lehet ugyanis, hogy van egy-két érdeklődő, akinek nagyon a szívéhez szól a romantikus leírás, de a többség nem itt keresi ezt a fajta tapasztalatot, élményt. A legtöbb ügyfél a száraz tényekre kíváncsi, és adott esetben a lírával el is hajthatunk vevőket.

 

Related posts

Rés a pajzson, avagy miért probléma a felszíni hiba?

NYERESÉG ÉS ÜZLET Magazin

Falfestés – evidencia vagy energiapazarlás?

Glédában állva – azaz a rend fogalma

NYERESÉG ÉS ÜZLET Magazin

Szólj hozzá

Ez a weboldal cookie-kat használ a felhasználói élmény javítására. ELFOGADOM Olvass többet >>