Image default
Ingatlan tippek

Mi NE tegyél, ha lakásod szeretnéd hamar eladni – 8 tipp

 1. Fotók előtte, utána

Persze, nagyon látványos egy ilyen átváltozás, viszont egy-egy képből nem derül ki, mennyi munka és idő (azaz pénz) van abban, hogy a lakásból csodaszép, hívogató otthon lett. Készíts videót helyette a felújítást megelőző állapotokról, a munkafolyamatokról, majd az eredményről is, és figyeld a hatást.

2. Lakásfotók csak a home staging után

Ha nem készítesz képet az üres, neutrális területről, csak a készre berendezett változatról, akkor leszűkíted vevőid listáját. Ahova te konyhát képzelsz, oda lehet, hogy másvalaki hálót találna ki magának lábas káddal. Hagyd, hogy a képzelet szabadon szárnyalhasson.

3. Nincsen egyik fotón sem a házi kedvenced

Embert (rokont, barátot, esetleg magadat) valóban nem jó ötlet a lakással együtt fényképezni, mert furán személyessé teszi azt, de a kiskutyádat bátran megörökítheted és megoszthatod így a hirdetést. Miért? Mert szimpatikus ma állatbarátnak lenni, valamint az ilyen képeket imádja az internet. Ha jól sikerül, dupla annyi megosztást érsz el, mint cukiságfaktor nélkül. Illetve talán a leendő vevő is állatbarát ember. Viszont figyelj arra, hogy a kép éles legyen. Egy örökmozgó foxit már inkább profi fotós kapjon le.

4. Teljesen semleges, üres falak

Egy home staging esetén valóban fontos az, hogy személytelenné tedd a helyet, amit eladni kívánsz. De nem az a cél, hogy élettelen legyen, vagy unalmas. Nyugodtan vigyél fel valamit a falra, vagy egy színt, vagy egy érdekes festményt, esetleg különleges, mintás tapétát. Hangulatot adsz a helyiségnek, valamint érdekességet.

5. Régi függönyök

Fakók és divatjamúltak. Választhatsz olcsóbb és drágább megoldást, de mindenképp legyen friss, új, tiszta.

6. Félkész bútorok

Hiányzó polcok, ajtók, üres ágykeret… Ne! Vagy távolítsd el inkább a tárgyat, vagy hozd rendbe, vegyél egy egyszerű matracot és takard le egy igényesebb ágytakaróval.

7. Gőzöd sincs arról, kinek hirdetsz

Fogalmad sincs róla, hogy milyen embereknek szól a hirdetésed? Úgy vagy vele, hogy mindenkinek szánod? Nos, ez nem fog bejönni. Olyan nincs, hogy mindenkinek tetszik. Döntsd el, kinek szól az, amit te összeraktál, és fókuszálj rájuk! Így biztosan megtalálod őket és kialakul a párbeszéd. Onnantól pedig már sokkal könnyebb továbblépni.

8. Lányos szoba, fiús szoba

Ha előre eldöntöd, milyen személyiségű ember költözik majd a lakás gyerekszobájába például, azzal rengeteg vevőjelöltet kizársz a szórásból. De ez igaz lehet akár egy nappalira is. Legyen ezen a téren semleges a hatás, úgymond uniszex.

 

 

 

 

 

 

Related posts

A fürdőszoba felkészítése eladásra – tippek

NYERESÉG ÉS ÜZLET Magazin

Glédában állva – azaz a rend fogalma

NYERESÉG ÉS ÜZLET Magazin

Falfestés – evidencia vagy energiapazarlás?

Szólj hozzá

Ez a weboldal cookie-kat használ a felhasználói élmény javítására. ELFOGADOM Olvass többet >>