Egy kis derű Színes vegyes

Mi a marketing?

Mi a marketing?

Látok egy fantasztikus férfit egy partyn.
Odamegyek hozzá és azt mondom: “Fantasztikus vagyok az ágyban”.
Ez a Direct Marketing.

Látok egy fantasztikus férfit egy partyn.
Odamegyek hozzá és megszerzem a telefonszámát. Másnap felhívom és
azt mondom: “Szia, fantasztikus vagyok az ágyban”.
Ez a Telemarketing.

Barátaimmal vagyok egy partyn és meglátok egy fantasztikus férfit.
Egyik barátnőm odamegy hozzá és rám mutatva így szól: “Ő
fantasztikus az ágyban”.
Ez a Reklám.

 Beülök az autómba, lassan hajtok a városban és a nyitott ablakon
át
minden járókelőnek odakiáltom: “Fantasztikus vagyok az ágyban!”
Ez a Spam (kéretlen reklám).

Látok egy fantasztikus férfit egy partyn.
Felállok, megigazítom a blúzom, odamegyek hozzá és töltök neki
egy italt.
Adok neki tüzet, amikor látom, hogy nem találja az öngyújtóját.
Felajánlom, hogy hazaviszem, mert a közelében lakom, majd ezt mondom:
“Mellesleg, fantasztikus vagyok az ágyban”.
Ez Public Relations (PR).

ÉS MOST KÖVETKEZIK A LÉNYEG!

Látok egy fantasztikus férfit egy partyn. Odajön hozzám és így

szól:
“Hallom, fantasztikus vagy az ágyban”.

Ez a Brand Recognition (Márkafelismerés).
És ha az aktus után azt mondja: “Hááát tényleg fantasztikus vagy az ágyban!”
Akkor az a vásárlói elégedettség.

ÉS HA ELVESZ FELESÉGÜL, AKKOR AZ A MÁRKAHŰSÉG!

Ez is érdekelhet