Image default
Az eladás művészete

A marketing legyen a szervezeti kultúra része! – Hinora Ferenc

A 29. Országos Marketing Konferencián Hinora Ferenctől, a Hinora Marketing Group alapító-vezérigazgatójától megkérdeztük, mi a marketingszakma 3 legfontosabb kihívása a következő évben.

A 3 legnagyobb marketinges kihívás 2019-ben:

  • Az egyik legnagyobb kihívás a digitális trendek elsajátítása, mely magában foglalja a marketing kooperációs készségnek a fejlesztését. Egy jó marketingesnek szót kell tudnia érteni gyakorlatilag mindenkivel, minden specialistával. És ahhoz, hogy tárgyalóképesen tudjon velük egyeztetni, és dolgozni, ahhoz az kell, hogy rálátása legyen a számára ismeretlen területekre is. Nem elég megtervezni a marketing tevékenységet, nem elég a marketing innovációt követni, nem elég már csak projekteket megvalósítani, hanem a kooperációs készséget kell fejleszteniük magukban.
  • A másik szükséges irány, az adatvezéreltség: az adatok elemzése, értékelése és felhasználása. Egy marketing kampányt, vagy egyéb marketing tevékenységet adatok nélkül már nem lehet objektíven kiértékelni.
  • A harmadik kihívás pedig az, hogy a marketing folyamatokat hogyan tudják az adott szervezeti kultúra részévé tenni. 
Megnézem videón a teljes interjút

 

Related posts

A sikeres márkaépítés titkai

NYERESÉG ÉS ÜZLET Magazin

A Google ismét újít – Haladsz vele, vagy lemaradsz?

NYERESÉG ÉS ÜZLET Magazin

Figyelemfelkeltés! – kreatív eszközökkel

NYERESÉG ÉS ÜZLET Magazin

Szólj hozzá

Ez a weboldal cookie-kat használ a felhasználói élmény javítására. ELFOGADOM Olvass többet >>