2019. január 1-től – ahogy már megszoktuk – ismét több jelentős változásra kell felhívnom a vállalkozók figyelmét. Bár az adónemek struktúrájában és mértékében nem történt...
A 2018-ban megrendezett Marketing Summit Konferencián Tonk Emillel, a Magyar Marketing Szövetség egyik alapítójával és ügyvezető alelnökével, nemzetközi marketing szakközgazdásszal, a Tonk Emil Üzleti Akadémia...
A 29. Országos Marketing Konferencián 2018-ban Hinora Ferenctől, a Hinora Marketing Group alapító-vezérigazgatójától, a Magyar Marketing Szövetség elnökétől megkérdeztük, mi a marketingszakma 3 legfontosabb kihívása...
November 24-étől ismét módosították a főállású kisadózó fogalmára vonatkozó szabályokat, amely kedvező a nappali tagozaton tanuló felsőoktatási intézmény hallgatójának, ha tanulmányai folytatása mellett kata szerint...
A 2018-as Marketing Summit arra is alkalmat adott, hogy Lévai Richárdot, marketing specialistát, az RG Stúdió marketing vezetőjét megkérdezhessük arról, szerinte a legfontosabb várható változások,...
Hang alapú keresés, perszonalizáció? Merre tart a Google és mi várható 2019-ben? A válaszokat Papp Gábor, online marketing és SEO szakértőtől (The Pitch) kaphatjuk meg....
600 ezer kisvállalkozót érint a változás! 2019 január 1-től végre egységes lesz a kisadózó vállalkozások tételes adója – közismert rövidítése: kata választhatóságának és az általános...
Dr. Papp-Váry Árpád, a Budapesti Metropolitan Egyetem dékánja, illetve a Magyar Marketing Szövetség alelnöke az alábbi pontokban foglalta össze, milyen változások várhatóak a marketing trendekben...
A Pénzügy Minisztérium Gazdaságfejlesztési Programok Végrehajtásáért Felelős Helyettes Államtitkársága (PM GFP HÁT) tagja az INTERREG Europe program által támogatott “ Access to Microfinance for Small...
5 marketing tipp KKV-k számára Varga Istvántól, melyekre érdemes kiemelt figyelmet fordítani: – Adatelemzés, az adatok mérése – Marketing automatizáció – Social média jelenlét –...